Alternatívne riešenia sporu (ARS) pri reklamáciách

Kupujúci má právo obrátiť sa na príslušný subjekt ARS so žiadosťou o nápravu v prípade, že - nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

- ak predávajúci na reklamáciu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na ľubovoľný subjekt ARS zapísaný v nachádza zozname na web stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky, na ktorej sú uverejnené aj ďalšie informácie o alternatívnom riešení sporov pre spotrebiteľov.

Kupujúci nakupujúci prostredníctvom e-shopu má okrem možnosti a podmienok riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov využívať pre riešenie sporov on-line platformu, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Novinky

Ak chcete aby Vám boli zasielané knižné novinky zadajte Váš email.

Užívatelia

Košík : 0 ks
Váš košík je prázdny!